.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسوعا در ساختمان لادن چه خبر بود؟
به گزارش شمال نیوز به نقل از هشت صبح ،صبح روز تاسوعا و در حالی که مردم ایران مشغول عزاداری سید و سالار شهیدان بودند، رفت و آمدهای ساختمان لادن به ناگهان زیاد شد. ساختمان لادن همان ساختمانی است که محمود احمدی نژاد و یارانش پس از اسباب کشی از پاستور به آنجا اسباب کشی کردند و جلسات خود را در آن تشکیل می دادند.

هنوز چندماهی از این اسباب کشی نگذشته است که با فروش خانه استیجاری احمدی نژاد به وزارت دادگستری ماموران مصطفی پورمحمدی وزیر معزول احمدی نژاد که در دولت روحانی سمت وزیر دادگستری را برعهده گرفته، به در ساختمان لادن رفته و خواستار تخلیه آن توسط احمدی نژاد و یارانش شده اند.

در هفته ای که گذشت دو اتفاق مهم روی داد.

   
 اتفاق اول روز سه شنبه بود که ماموران وزارت دادگستری بعد از مراجعه برای تحویل گرفتن ساختمان لادن با دربسته برخی اتاقها و طبقات مواجه شدند.
اتفاق دوم روز تاسوعا بود که یاران احمدی نژاد از لادن اسباب کشی کردند. اموال اداری ساختمان لادن هم که بخشی از بیت المال بود و معلوم نیست با کدام مجوز به این ساختمان منتقل شده، به نهاد ریاست جمهوری منتقل شد.

روز چهارشنبه برخی منابع از حضور علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد در لادن خبر دادند. شنیده ها هم حاکی از حضور احمدی نژاد و مشایی در همان ساختمان در همان روز حکایت دارد.

اسباب کشی اجباری احمدی نزاد بیش از آنکه از نگاه قانونی مهم باشد، وجه نمادین دارد و از تضعیف بیش از پیش وی در ساختارعای قدرت حکایت دارد. /350
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

edmhmm 23 آبان 1392
خودکرده را تدبیر نیست ای کشته کرا کشتی تاکشته شوی زار ازعکسش معلوم بود معصومانه ومظلومانه نشسته بود همه شان دسته جمعی اومده بودند انشااله خیر باشد
نا شناس 24 آبان 1392
مگر ساختمان بنیاد باران و اموالش دولتی نیست؟ این اقدام دولت و قوه قضاییه نشاندهنده روحیه هیتلری انها دارد و از کاهش نیافتن محبوبیت احمدی نژاد وحشت دارند و چون می دانند در صورت ادامه همین روند روحانی اولین رییس جمهور چهار ساله کشور است پس باید حامی محرومین و عدالت همچون مولایمان علی هر بیشتر تحت فشار قرار گیرد ........................................
سید 25 آبان 1392
سلام منم موافقم با دوستی ک درباره ساختمان بنیاد باران گفته...چرا دو گانگی وجود داره ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.